dimecres, 27 de maig del 2015

Esperit! Un o altre tant és!

Korpita

Em refereixo a tu, quan dic
que estem vius, quan dic
que tot i res és el mateix.
Em refereixo a mi, quan dic
que parlo clar, quan dic
que sóc el que no veus.
Em refereixo a ell, quan dic
que no hi veu clar, quan dic
que ni tan sols és coneix.
Ho veieu que parlo del passat?
Ho veieu que parlo del present?
Ho veieu que parlo del futur?
“Tres en Un” igual que l’Esperit Sant,
mes sense dogmes ni creences,
però sí, a la dreta el pare
i a l’esquerra la mare.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Es probable que no hagi entés res.. o gaire,

El teus textes son idees que et venen i expreses o son els teus pensaments?


En quan "ell" que no se si es refereix algú concret, el que diu el text si ens etiqueta a molts.

Peto

Mònica HUIX-MAS ha dit...

Passat, Present i Futur!
Aleshores, segons l'etapa en la que un està o viu es pot sentir reflectit.
Les poesies, els relats, escrits varis, etc... llegit amb estats d'anims diferents tenen missatges diferents. Varien segons naveguem.

Josep Ma Munne! Agafa't-ho com tu creguis millor ;-)

M'agrada inquietar les ments "inquietes"!!!!!

Un petó!

Unknown ha dit...

T'estimo... Ja ho saps

Mònica HUIX-MAS ha dit...

Ho sé preciosa!!! Jo també!!!