diumenge, 1 de desembre del 2013

Desvirtuada



Em varen dir que no tenia virtut, aleshores
vaig preguntar on la podria aconseguir.
Christian Krogh
Em van respondre que no es venia, tan sols
s’intercanviava. Vaig dir-los-hi que jo no
posseïa res,  i em van contestar que la virtut
era una virtut i només es podia bescanviar
per una altra virtut. Jo, més confosa que mai
vaig enunciar que si m’havien dit que no tenia
virtut, com és que ara necessito de la virtut
per poder obtenir virtut. Em van exposar
contundentment que jo sí que tenia una virtut.
Quina? Vaig exclamar! La virtut de no tenir virtut,
em van dir. Aquí ja em vaig ensorrar i vaig cridar
al quatre vents que si havia viscut fins ara sense
la punyetera Virtut, també podria seguir vivint
sabent que la virtut és un cercle tancat on
només hi tenen cabuda els virtuosos de la virtut.