dimecres, 11 d’abril del 2012

A GUST!


Estic pletòrica i radiant
en el profit d’una espaiosa vida
que ha estat assentada arran de mar,
arran de terra i per gran vista
la immensa plana. Una existència
que s’apaga amb cada únic gest,
amb cada terme sense poder
retenir-la en el seu trànsit irrespectuós
del temps. Molt m’han acompanyat
períodes ennegrits i cicles atraients.
També èpoques on la saviesa
d’una subsistència innegable,
em facultaven acceptar episodis
no buscats, diades espinoses
que em perforaven l’epidermis i
jornades sedoses on la olor més
dolça em banyava de plaer.
Estic exultant, sí, no ho nego pas,
mes tot és deu al fet de poder
recordar temps passats sabent
difuminar els cruels estralls
que m’han segat l’esperit d’aquesta
entitat tan viva, tan meva.  

4 comentaris:

Josep ha dit...

No tothom és sesgador i compartir és enriquir-se, divertir-se, fruir i sellar-lo amb un bes. Veure del mateix vi, però no de la mateixa copa

Mònica HUIX-MAS ha dit...

Josep, no parlo dels meus iguals, parlo de la VIDA i els estralls de malaltia i dolor....

Cati Diaz ha dit...

preciós Mònica, jo també estic a gust!!!!!!!!!!!!
Una abraçada
Cati

Mònica HUIX-MAS ha dit...

ENHORABONA CATI!! Crec que ens ho mereixem!!!