dimecres, 8 de febrer del 2012

8-QUATRE AMIGUES !!!!


Un dia qualsevol, en una trobada qualsevol, en una ciutat qualsevol;
-Bon dia noies! Ja esteu a punt?- preguntà l’Elvira a l’arribà.
-Ara li estava dient a la Rocío que m’ha costat molt llevar-me! –digué la Beth.
-Doncs jo m’he llevat fresca “como una rosa”.- afegí la Rocío.
Després de 10 minuts parlant i organitzant les maletes al cotxe.
-Carai! Si que tarda la Lucia- digué la Beth.
-A veure si li ha passat alguna cosa!- mormolejar la Rocío.
-Quan l’he trucat ja estava en peus!- va dir l’Elvira.
Després de 10 minuts més, escoltant una historieta de la Beth.
-Ja li va quedar clar que ens trobaríem aquí?- preguntà la Rocío.
-Home! Si va estar ella qui va dir el lloc!- exclamar la Beth.
-Vaig a trucar-la?- va dir l’Elvira.
....
-Hombre! Ya era hora Elvi, llevo rato esperandote-  l’escridassar la Lucia.
-Que dius nena! Nosaltres tres fa 30 minuts que t’estem esperant a tu!-  li respongué l’Elvira.
-¿Como? Però si tu dijiste que me LLEVARÍAS!-  cridar la Lucia.
-¿YO? Jo no et vaig dir que et....MERDA! Et vaig dir que et LLEVARIA de “LEVANTARSE”!
Que és el que fet, TRUCAR-TE PER LLEVAR-TE!- digué l’Elvira cridant histèrica.
Mateixes lletres diferents significats.