dissabte, 7 de gener del 2012

JUAN SALVADOR GAVIOTA


No sé si va ser idea de Melxor, Gaspar o Baltasar, però aquest fil de vida que va entrar per la ranura de la meva bústia em va captivar els sentits. Feia anys l’havia llegit, més tots sabem que les lletres llegides en un moment o altre del nostre retall de vida poden tenir la mateixa base però diferent significat. És la evolució que anem experimentant a través del nostre retall de vida. Gràcies al que va tenir aquesta meravellosa idea per tornar a creure en vosaltres. I també gràcies per haver dedicat temps a la meva persona, ja que heu hagut d’imprimir els folis oportuns, l’heu hagut  d’anar a enquadernar i el missatge rebut en un foli groc amb una margarita dibuixada...em van robar el cor. La frase d’Honoré Balzac “L’amor és la poesia dels sentiments”  escrita a mà en va fer caure les llàgrimes el dia de reis.
Sa Majestat,
Li dono les gràcies des de l’amor. Tot i que no sé si mai sabré quin dels tres em va regalar un trosset del seu temps.
Ara sé que realment Ses Majestats existeixen.
Seguiré volant!!!!
UN PETÓ!!!